hoe kun je live je ps3 opnemen (streamen) via je laptop?

Ik wil graag gaan livestreamen alleen dan moet ik eerst mijn playstation 3 beeld op mijn laptop kunnen opnemen hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Je hebt een apperaatje nodig voor 60 euro kan je die bij bol.com kopen die plaatsje je dan tussen de hdmi ingang van je tv en ps3 zonder zoiets gaat het niet lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgende keer even checken wat je allemaal zegt, ten eerste kan je niet onder de €200 met HDMI capturen. En de volgende keer even links meegeven.
Ja, livestreamen, bedoel je dan gewoon live(nu) opnemen of ergens live(rechtstreeks) streamen?
Voor de eerste optie zijn er een aantal mogelijkheden. Ik heb mn antwoord eerder even gekopieerd want die is bijna identiek.
Simpel uitgelegd: er zijn apparaten die je tussen je PS3/Xbox doet en je TV. Omdat je met kabels werkt is het niet FULL HD maar zoiets als HD READY. Dit is in 720P en prima voor bijv. Youtube. Zelfs 480P zou genoeg zijn. Je stopt de meegeleverde kabels in het kastje(blauw,groen,rood,wit,rood) en slaat het beeld op en als je een simpele hebt gaat er een USB gelijk naar je pc/laptop of de duurdere naar een externe 3,5" HDD. Dan stuurt hij het signaal met andere kabels naar je Tv toe. Je hebt ze al vanaf €90 en de wat degelijke versies rond de €200.

Voor zover ik weet is HDMI er waarschijnlijk wel maar zijn dit de beste opties voor bijv. Youtube waar 720P(HD ready) genoeg is. Verder, voor de goedkoopste, de Roxio dus, heb je zelfs een laptop nodig of je PC naast je bed o.i.d. en misschien zijn er dan sites waar je gelijk kan streamen wat je opneemt. Filmpje is in het Nederlands.