hoe download ik whatsapp op mijn gejailbreakte ipod touch 4, met ios 6.1.6?

Ik heb youtube, google afgezocht, maar kon niks nuttigs vinden, hopelijk iemand anders wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er staat nu hoogstwaarschijnlijk Cydia op jouw Ipod.

1 Ga naar Cydia.
2 Download: vShare.
3 Open vShare.
4 Zoek: Whatsapp messenger.
5 Download
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet

je hebt telefoon nummer inclusieef simkaart combinatie nodig dat een ipod gwn niet heeft suc7 brather
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet sowieso via cydia whatspad downloaden. het kan zijn dat je een bepaalde source daarvoor moet hebben, maar dat moet je even googelen. door whatspad te installeren zorg je ervoor dat je ipod whatsapp aankan als het ware. vervolgens moet je via vshare of appcake whatsapp downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om vshare of appcake te downloaden, moet je ook een source daarvoor installeren. iets van cydia.iphonecake.com