multiplayer cod World at war werkt niet, wie wil mij helpen?

ik heb laats call of duty Waw gekregen maar als ik op multiplayer klik staan er geen servers ik klik dan op refresh list maar dan staan er nog geen kamers hij is niet gedownload maar gewoon legaal gekocht. Wie kan me helpen? ik heb nog niet alle missies gedaan 0_o

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk word er wat geblokkeerd door je router of firewall.
Bij je router moet je instellen dat het spel toegang heeft om op internet te gaan.

Ik heb hier zelf ook wel eens problemen mee gehad :P
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar er al veel updates en uitbreidingen zijn zou ik hem eerst eens updaten en dan nog zijn er weinig servers in de basis versie