Waar vind ik een oplader voor mijn Wii afstandsbediening?

Hey! Ik heb een Wii, al een hele tijd, maar ik moet telkens te batterijen vervangen als ze leeg zijn. Mijn vriendin heeft ook een Wii, maar zij kreeg de oplader er direct bij (Of ze kocht hem erbij, dat weet ik niet meer). Maar ik zou ook zo een oplader willen. Weet iemand toevallig waar je dat vind? Want ik weet het neit. Ik zie et nergens en mijn papa zegt dat het niet bestaan. Althans, dat denk hij. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Op internet bijvoorbeeld bij Big Dennis, in de echte wereld bij de Eplaza, maar vast ook wel bij de Intertoys.
Wij hebben er zo eentje waar je 4 wii-motes in kunt zetten, ideaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
handig! is ook wel wat voor mij. +
Ik heb zelf een gewone oplader gekocht en een hoop oplaadbare batterijen bij de Aldi. Die zijn daar erg goedkoop. Als ze op zijn verwisselen we ze steeds. En we kunnen de batterijen ook voor andere apparaten gebruiken.

Tip: schrijf de maand en jaar op dat je ze hebt gekocht met een CD marker. Oplaadbare batterijen gaan ook maar beperkt mee en worden ook slechter. Je kunt ze zo een beetje uit elkaar houden.

Verder heb je best wel keuze in specifieke opladers voor de WII waarbij je de batterijen er niet steeds uit hoeft te halen. Nadeel vind ik dat de siloconen beschermhoesjes er dan toch af moeten. Ik vind het daarom zelf handiger om af en toe te batterijen te moeten vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In heel veel speelgoed winkels intertoys bart smit top 1 toys uhm soms ook in van de electronica winkels of online ofcourse ;]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De opladers bestaan gewoon. Bij de oplader die in je de bron kan vinden zit een oplader, USB kabel en twee batterypacks. Doordat de twee batterypacks krijgt kan je ze om en om opladen, zodat je nooit meer met lege batterijen zit.