Hallo, Ik heb mijn Xbox 360 omgebouwd. Nou weet ik dat er bij Xbox live risico op een ban is. Geld dit ook als je gekochte games online speelt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ze merken dat je xbox geflashed is, en daarmee maakt t dus niet uit welk spel je doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon niet je xBox ombouwen... het is ook illegaal hé~!

speel de spel gewoon normaal zonder hacks of wat dan ook, dan is de spel het leukst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ombouwen is zelf niet illegaal daar het apparaat van jezelf is. Je mag zelf weten wat je hiermee wilt doen. Het kopieeren van spellen daar integen is wel illegaal, zelfs als je het origineel hebt. Daarnaast is het ombouwen van een console vaak niet bedoeld om een spel met hacks te kunnen spelen! Het is vaak alleen maar gericht op gekopieerde spellen spelen. Nog een toevoeging hieraan; voor xbox live dien je te betalen. Wanneer je nooit online speelt maakt het dus eigenlijk ook niet uit of je em wel of niet ombouwd, dus je doet het dan alleen voor die gekopieerde games. Laat ik wel voorop stellen dat het online spelen van bv CoD - Modern Warfare 2 ontzettend gaaf is om online te doen, en zeker als je weet dat je de single player in een paar uutjes al uit hebt.
Ja dat geldt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijne is omgebouwd hij kan gewone spellen en omgebouwde maar niet meer online