xBox 360 en een PC aangesloten op een monitor?

Ik wil een nieuwe Monitor kopen, maar daar wil ik graag mijn PC en mij xBox 360 aansluiten. Kan dat als de monitor een VGA en een DVI aansluiting heeft?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zelf zou ik gaan voor een monitor die tevens een HDMI ingang heeft, maar voordat ik te hard van stapel loop, welke Xbox heb je? Als deze een HDMI-Out heeft kun je middels een kabel naar je monitor. Dit betekent ook dat je monitor Full HD is. Maar meestal hebben monitors geen speakers erbij zitten dus is dit niet handig. Ik dacht dat de pc een DVI heeft en een Xbox stuurt het door met VGA(zonder geluid over dezelfde kabel als het goed is). Oftewel, je pc stuurt met DVI geluid naar je monitor maar met je Xbox alleen beeld en geluid wordt met 2 tulpjes, rood en wit, en tenslotte een verloopstekker naar je speakers.

Je kan een TV met monitor kopen?

Bronnen:
Heb er zelf ook een

Ja dat is mogelijk, het antwoord is simpel en denk ik geen verdere uitleg voor nodig: de xbox heeft die ingangen erin zitten dus zolang de monitor die ook heeft moet het werken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100