xBox 360 en een PC aangesloten op een monitor?

Ik wil een nieuwe Monitor kopen, maar daar wil ik graag mijn PC en mij xBox 360 aansluiten. Kan dat als de monitor een VGA en een DVI aansluiting heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf zou ik gaan voor een monitor die tevens een HDMI ingang heeft, maar voordat ik te hard van stapel loop, welke Xbox heb je? Als deze een HDMI-Out heeft kun je middels een kabel naar je monitor. Dit betekent ook dat je monitor Full HD is.
Maar meestal hebben monitors geen speakers erbij zitten dus is dit niet handig. Ik dacht dat de pc een DVI heeft en een Xbox stuurt het door met VGA(zonder geluid over dezelfde kabel als het goed is).
Oftewel, je pc stuurt met DVI geluid naar je monitor maar met je Xbox alleen beeld en geluid wordt met 2 tulpjes, rood en wit, en tenslotte een verloopstekker naar je speakers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft de Xbox überhaupt een HDMI uitgang?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die externe speakers(als je nieuwe monitor geen interne heeft tenminste) maar 1 bepaald ingang hebben zul je steeds een stekkertje moeten wisselen maar dit is niet al te veel moeite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk heeft een xbox een HDMI uitgang :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@rik2je Moeten we het je nou echt vertellen? Alleen de Xbox 360 120 gb Elite en de 250 gb Xbox 360 Slim zijn uitgerust met HDMI out. PS; vanwaar die min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dan zou ik tenminste voor een Full HD monitor kijken, kijk maar even rond op die vergelijkingssites en trek je conclusies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de link heb ik er wat kunnen vinden, wel met geïntegreerde speakers. Dat kun je losvinken.
http://www.monitorstore.nl/keuzehulp?3170=10016&6461=18451&2754=16296&3165=9986&3464=10962

Andere antwoorden (2)

Je kan een TV met monitor kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is mogelijk, het antwoord is simpel en denk ik geen verdere uitleg voor nodig: de xbox heeft die ingangen erin zitten dus zolang de monitor die ook heeft moet het werken.