Waarom koppelt mijn controller niet aan mijn ps4?

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb een tijdje geleden PS Remote Play Geïnstalleerd en mijn controller gekoppeld aan mijn iPad en Mac. Nu wou ik een paar dagen geleden weer spelen op mijn ps4 zelf met een eigen beeldscherm alleen nu koppelt hij niet meer aan mijn ps4 zelf. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?

een jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

https://www.playstation.com/nl-nl/support/hardware/ps4-dualshock-4-wireless-troubleshooting/

PS4-console: een DUALSHOCK 4 draadloze controller koppelen

-Zet je PS4-console aan, sluit de controller aan met een micro-USB-kabel en druk vervolgens op de PS-toets op de controller.

-Zodra het lampje van de controller gaat branden, kun je de kabel losmaken en de controller draadloos gebruiken.

Je kunt tot 4 controllers tegelijkertijd gebruiken. Als je op de PS-toets drukt wordt er een kleur aan de gebruiker toegewezen.
===

De controller koppelt nu niet met je PS4 omdat deze met een ander apparaat gekoppeld is (geweest).
Maw je zal steeds deze handeling moeten herhalen nadat je de controller op een ander apparaat gebruikt.
Toegevoegd op 03 augustus 2022 14:46: tekst
een jaar geleden