Blackops op ps3 doet het niet (meer)?

Ik heb al enige tijd blackops hij deed het normaal maar sinds gisteren opeens een foutcode en start hij niet op ik een nieuwe blackops gehaald en precies hetzelfde gezeik ik heb alle bestanden verwijderd van blackops op de ps3 maar nog steeds geen nut

Toegevoegd na 36 minuten:
Heb rest gedaan en blackops. geprobeerd maar geennut ik heb Sony aan de lijn gehad net en ik moet me ps3 opsturen omdat die nog in de garantie val...... Vind het onzin dat ik hem moet opsturen omdat het alleen bij blackops is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer eens een volledige schijfopruiming en zet je ps3 eens terug op standaardinstellingen als dat niet werkt
moet je sony even bellen :/