Zit er een accu bij de PS3?

Toegevoegd na 20 minuten:
Hmm. Ik bedoelde eigenlijk hoe je de controllers op moet laden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit met een playstation met draadloze controllers heb gespeeld. Dus ik vraag me af hoe je die kan opladen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee. Als de stekker niet in het stopcontact zit gebeurt er niks.

Toegevoegd na 54 minuten:
Er zit standaard 1 controller bij met een usb kabel van ongeveer 1,5m die je in de console kunt doen om hem op te laden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen.

In de PS3 zelf zit er geen accu, wel in de Dualshock controllers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, je ps3 moet je in het stopcontact steken en daar laten. Wel bestaat er een soort dockingstation waarmee je een ps3/xbox360 mee kan nemen en spelen zoals een laptop.

Toegevoegd na 1 uur:
Er zit een usb kael bij je ps3, die kan je gewoon gebruiken om je controllers op te laden via de ps3 of pc.