Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn wii ombouw, kan ik dan wel het wii-menu updaten?

Hallo,
Mijn broer heeft een tijdje geleden een soort van onze wii omgebouwd, doordat hij een usb-stick met een gedownload spelletje erop, in de wii deed. Hij wist wat hij deed en hij deed dit omdat hij zo dit spelletje kon spelen zonder het spelletje te kopen. Hij wist niet dat de wii hierdoor een fout kreeg op de printplaat. Het gevolg hiervan was dat het wii- menu niet meer geupdate kon worden en daardoor kan ik nu geen nieuw gekochte spellen spelen. Mijn vraag is nu: als ik mijn wii wel volledig laat ombouwen, kan die het wii menu dan wel updaten? Of kan ik beter een nieuwe/tweedehandse kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
875

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je je Wii 'van binnen' laat ombouwen, ik denk dat ik snap wat je bedoelt in elk geval, dan kan je het Wii menu niet meer updaten. Tenminste, dat kon op mijn geheel omgebouwde Wii ook niet meer. Dan doen de spellen het allemaal niet meer of het ding crasht en ben je je geld kwijt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding