Past er een externe harde schijf officieel voor de pc op een ps3/xbox360?

Graag bron erbij aub

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, je kunt een externe hardeschijf met USB aansluiting op een PS3 aansluiten en hiervanaf data lezen en er naartoe schrijven. Staat ook in de Handleiding van de PS3 overigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja een PS3 heeft een USB aansluiting voor een externe harde schijf.

Maar LET OP; de PS3 werkt alleen samen met een hd die FAT32 geformatteerd is. De maximale bestandsgrootte is dan 4GB. Normaal is het bestandssysteem voor Windows NTFS. Of dit ook voor de xbox360 geldt weet ik helaas niet.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een PS3 is ook in staat om een NTFS-geformatteerde schijf te doorzoeken, maar hij neemt het niet op in de interface. Als je via de driehoek op alles weergeven klikt kun je alles zien wat er op de schijf staat.