is het beter voor de wii om de cd eruit te halen of maakt het gaan verschil

maakt het uit of een cd in de wii blijft of eruitgaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit maakt niets uit. Het is wel veiliger om hem gewoon in het hoesje te bewaren. Stel dat je Wii om de één of andere reden niet meer aan gaat, dan ben je dus ook je spel kwijt.

Wat hier boven gezegd wordt over het wisselen van spellen is niet waar. Als de stekker van je Wii in het stopcontact zit (dus een rood of oranje lichtje) dan kun je via de 'Eject' knop het spel verwijderen. Hierna kun je gewoon een nieuw spel er in stoppen, waarna de Wii aan gaat. Het apparaat gaat er namelijk van uit dat jij wilt spelen als je er een spel in stopt. Maar het spel verwijderen kan zonder de Wii aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel informatief

Andere antwoorden (2)

Ik had deze vraag laatst ook, maar heb de beschrijving van de wii gelezen en er staat nergens dat het schadelijk zou zijn voor de wii dus ik neem aan van niet.
Wel is het fijn om te doen als je meerdere spellen hebt want anders moet je m'n steeds weer opnieuw opstarten als je de cd wilt veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niks uit