het geluid van mijn playstation gaat niet meer over mijn stereo, hij doet het wel over me tv zelf... Hoe kan ik dit oplossen??

ik heb de kabels aan de achterzijde van mij tv eruit gehaald om de boel even te verschuiven.
Nu doet alles het opzich weer alleen krijg ik niet meer het geluid van mijn playstation over me dolby, terwijl hij het wel doet via me tv, maar dat wil ik niet natuurlijk.
Hoe krijg ik het geluid weer op mijn dolby aangesloten!?

Toegevoegd na 18 minuten:
Oh en alles is met HDMI aangesloten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

instellignen -> audio output -> optic als je optische kabel gebruikt ga ik dan even vanuit.

Toegevoegd na 44 minuten:
Dan gaat je geluid ook via HDMI en dus via je tv. Als je geen aparte optische kabel naar je dolby set hebt dan zal je in de instellingen van je tv moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe stereo kopen