wat moet ik kopen ik twijfel tussen call of duty mw3 of battlefield 3? (zie beschrijving)

het gaat mij meer om de multiplayer en de graphics in de game zelf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (11)

Als je voor de graphics gaat is battlefield beter, maar als je voor de gameplay, multiplayer gaat zou ik toch mw3 halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je van kleine maps, achterhaalde graphics en snelle run-and-gun actie houdt, kies dan voor mw3. Wil je betere graphics, meer tactiek, grote maps en voertuigen kies dan voor BF3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
battlefield.

goed voor de graphics en ook multiplayer is goed.
12 jaar geleden
Bf3 is meer teambased en mw3 lone wolf (run n gun)

Bf3 heeft wel veel betere graphics en het heeftvoertuigen.
En natuurlijk veel minder frustrerend ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh bedoelde nolife
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarom denk jij dat mw3 beter gaat worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cod heeft bf nooit geownd maarja. Bf heeft betere grapihics geen achterhaalde koek.
Betere engine (frostbite) geen ouwe uit 2000
Veel betere gameplay zonder frustrerende noobtubes of painkiller.
En ga zo maar door.
voertuigen en grotere maps en ga zo maar door. Dusjs ga jij mij maar is vertellen waarom jij denkt dat mw3 beter gaat worden. P.S kom nu maar is met een goed argument niet dat fanboy geschreeuw ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd dat gezeik tussen welke game beter is Elke game heeft zijn betere/ slechtere kanten je komt alleen maar op voor de game die jij speelt -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bf3 is juist frustrerend, daar zijn er meer campers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herriner je eve dat mcom station verdediging niet campen is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn verschillende games ik zeg alleen dat ik mw3 op.dit moment beter vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik zeg dat ik bf3 beter vind Maar daar kan jij weer niet mee leven
Mw3 het is echt het leukste spel ever, en heeft mooi beeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet BattleField 3 (BF3) kopen want het heeft : voertuigen,betere graphics,leukere GAMEPLAY (SINGLEPLAYER en MULTIPLAYER) en het heeft mooier beeld.

Groetjes xGAMExADVIESx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer lastige vraag. Uiteindelijk is het best om ze allebei te spelen en te kijken wat meer bij jou past. Bij Call of Duty (CoD) gaat het erg snel, de gekste dingen gebeuren. Continu vuurgevechten, overal explosies, killstreaks zoals helicopters en vliegtuigen. Het gaat altijd erg snel en het is zeker spectaculair.
Bij Battlefield gaat het vooral om tactiek en samenwerken om opdrachten te voltooien. Het is in mijn ogen een stuk minder spectaculair, de vuurgevechten zijn vooral georganiseerd en tactisch, terwijl in CoD mensen gewoon als gekke kippen rondrennen.

Als het om graphics gaat hoor je meestal van mensen dat BF een stuk mooier is dan CoD. Zelf heb ik Battlefield: Bad Company 2 gespeeld, en deze had prachtige graphics. Maar om de een of andere reden vond ik deze zeer tegenvallen in de bèta van BF3. Ik vond ze zelfs in CoD mooier.

Veel succes met het kiezen van het juiste spelletje.

Toegevoegd na 1 minuut:
PS; dit is gewoon mijn mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf kies ik voor mw maar het is jouw keuze. Mw is iets sneller en bf is tactischer. Van bf is er een beta uit. Ik weet niet of die nog speelbaar is maar daar zijn wel veel beelden van op youtube, dan heb je daar van in ieder geval een goede indruk.
Succes met je keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is jouw eigen keus, je moet kijken naar wat je vrienden spelen, dat maakt het wat leuker, de graphics van battlefield zijn beter, maar de gameplay van mw3 is beter naar mening, maar verder moet jij het zelf bepalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie het zo
Call of duty Modern warfare 3: Het is meer een ren spel..
Battlefield 3: Een echt oorlog spel...

Je moet even kijken wat je leuk vind. download de Battlefield 3 beta op PSN,
Ik zelf ga voor MW3 lijkt me veel leuker dan battlefield..
Maar ja dat is mijn mening!
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef even de leuke dingen van beide games

Batllefield 3
Ik heb gelezen dat je hier bijvoorbeeld met een c4 gewoon een krater in de grond kan blazen en daar een soort van senntry gun in zetten je kan zo gemakkelijk schuilen in veldslagen in het bos enz.
Battlefield 3 is ook gewoon veel realistischer je kan bijvoorbeeld gewoon met een bazooka en een c4 een huis opblazen waar de enemies in zitten hier zijn volgensmij ook wel eens aardbevingen heb ik gelezen en je kan ook gewoon in voertuigen zoals heli's waterscooters quads tanks straaljagers enz. en deze maps zijn ook veel groter mensen zeggen ook dat battlefield 3 de grootste map uit de geschiedenis van multiplayer krijgt

Mw3
Heeft kleinere maps en maakt daarom veel meer sfeer en leuker voor clans en private match en om met vrienden te doen, je hebt hier killstreaks zoals een kleine helikoptertje lijkt op een RX-XD een soort van sentry gun met explosief, en je kan zelf een juggernot zijn ! hoe chil is dat en talloze meer kilstreaks misschien nog wel 20, je hebt hier beter wapens en ik vind zelf de maps leuker je kan hier ook met vrienden en broers enz splitscreen doen in bijvoorbeeld special ops of hoe ze het ook mogen noemen, en dat maakt het spelen ook nog veel leuker

Ik zou het spel pakken waar je vrienden ook voor gaan, in mijn geval is dat MW3 maar ik vind battlefield 3 ook leuk dus ik pak ze allebei