Ik ga meestal naar www.beslist.nl
Daar zoek je op je spel en vind je de goedkoopste site.

Ik check meestal wel even tweakers.net om te kijken of de site betrouwbaar is, gewoon sitenaam + tweakers googlen.

soms zijn ze in het buitenland goedkoper, daar bestel ik dan via cdwow.nl of play.com, allebij erg betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn internet sites die ze rechtstreeks uit Hong Kong ( het goedkoopst) importeren. Kosten zijn dan ongeveer 10 euro soms 15 euro goedkoper. Ligt ook aan het spel... Maar wil je echt goedkoop, dan kun je soms op marktplaats terecht. Er zitten er een paar tussen die nieuwe spellen zodra ze hem uit hebben meteen verkopen voor en euro of 10 minder.... Even goed zoeken. Maar dat is dan 2e hands dus ben je wel vaak de online registratie code kwijt... Wil je die kopen kost het je toch weer 15-20 euro...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
game mania. ook 2ehands spellen die ze krasvrij hebben gemaakt .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat verschilt héél erg. Er is een heel grote scala aan gamewinkels en de bijbehorende accesoires maar wat ik adviseer is om de Media Markt folder van elk filiaal even online door te spitten want die heeft soms scherpe aanbiedingen. Internetwinkels uit het buitenland heeft niet veel zin want die hanteren vaak PayPal of een Creditcard(tenzij je 18+ bent). Je hebt ook Nederlandse winkels als Zavvi en nedgame. Er zijn er echter nog veel meer maar die kan je ook vinden op een vergelijksites als Budgetgaming.nl.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al meerdere spellen ('The Elder Scrolls V - Skyrim' en 'Battlefield 3') bij Gamesync gekocht, en ben erg tevreden; snelle levertijd en een goede prijs!

Enige nadeel vond ik wel dat ik geen Track&Trace-code van PostNL kreeg, zodat ik niet kon volgen waar het pakketje was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ha die Jimmy

Kijk eens op:

http://www.vergelijk.nl/

Geeft een mooi overzicht van goedkoop tot duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op dit moment hebben ze ps3'en voor maar 250 euro in e-plaza maar je kan ook bestellen via www.bartsmit.nl daar hebben ze ps3'en voor maar 270

Toegevoegd na 3 uur:
er zijn super veel spellen als ik jou was zou ik wachten totdat het spel dat je zo graag wilt gewoon wachten maar als het spel platinum wordt dan wordt het spel eerder goedkopen