Hoe verwijder ik al mijn geheugen op een MacBookPro ? Zodat de hele harde schrijf leeg is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je geheugen gaat leeg zodra je hem uit zet. Je OPSLAG daarentegen kun je verwijderen zodat je harde schrijf leeg raakt.

Antwoorden (2)

Leeg in de zin van helemaal leeg of alleen besturing systeem ?
en geen persoonlijke files ?

ik ga even uit van helemaal leeg
je heb als het goed is heb je een installatie dvd van mac erbij gekregen
daarmee moet je opstarten druk op C tijdens het opstarten
als je bij het optie scherm komt waar je mac os opnieuw kan installeren krijg je ook de andere optie te zien
daar zit een hulprogramma bij (schijfhulpprogramma)
waarmee je de schijf kan formateren of zelf helemaal opnieuw kan partitioneren.

als je dat doet is de schijf helemaal leeg en niet meer opstartbaar.

Wil je hem zeg maar verkopen ? dan kan je gerust alles opnieuw installeren je persoonlijk files zijn dan weg
tip: ga bij de installatie niet verder dan dat mooie welkomscherm dan kan een nieuwe eigenaar daar zelf zijn gegevens
gebruikersnaam ww apple id ed invullen
11 jaar geleden
Dank voor uw reactie, maar ik heb hem dus verkocht en ik wil hem inderdaad formateren. heb alleen de application DVD gevonden. dat is niet genoeg neem ik aan, is er nog een andere mogelijkheid?