Bestaat de game De last of us REMASTERED ook voor ps3?

want ik wil deze game heel erg graag en ik heb een playstation 3 dus daarom deze vraag als u hier zo spoedig mogelijk op wil antwoorden waardeer ik dat enorm!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, alleen voor de PS4. Dat kan ook alleen maar, omdat de grafische instellingen opgeschroefd zijn.

Toegevoegd na 59 seconden:
PS3=The Last of Us
PS4=The Last of Us (Remastered)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okee danku wel voor uw antwoord elaas was het niet het antwoord waar ik op gehoopt had maarja.... En uncharted 4 bestaat die wel voor de ps3?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ook weleens zulke vragen, het best is dan google/wikipedia te gebruiken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Uncharted_4:_A_Thief's_End Het spel wordt uitgegeven door Sony Computer Entertainment en komt exclusief uit voor de PlayStation 4.