Ik zoek goedkope ds(I) spelletjes waar en welke kan ik het best kopen

Ik ben een meisje van 12

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kan een R4 kaartje aanschaffen via internet of kopen bij een gameshop en dan kun je daar via een geheugenkaartje spelletjes opzetten en die spelletjes kan je via Google downloaden dan type je bijv need for speed Nintendo ds torrent in en dan kun je die dowloaden maar dan moet je het programma utorrent ook dowloaden! Maar als je via Google even zoekt op Nintendo ds en dan r4 kaartje dan staat daar alles precies op;) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een r4 kaartje kun je inderdaad spelletjes downloaden maar het is ilegaal geworden en het is schadelijk voor je ds(i) . Misschien kun ke op marktplaats kijken voor leuke goedkope spelletjes, succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.Dynamodz.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze goed tweedehands kopen. De spelletjes zijn bijna onverwoestbaar, dus je kan er vanuit gaan dat ze gewoon werken.

Je kan ze natuurlijk op marktplaats kopen, maar het is weer bijna koninginnedag en dan verkopen veel kinderen hun spelletjes op de rommelmarkten enzo.

Nog een tip voor het vinden van de leukste spelletjes. Mario spellen zijn bijna altijd leuk. Ook spellen met Sonic zijn altijd wel goed. Bij de rest is het handig om eerst even te kijken of je ze leuk gaat vinden omdat er nogal veel slechte spellen zijn gemaakt. Koop je op de rommelmarkt, neem dan je dsi mee ;-)