Welke kleur Nintendo DSi is mooier? Zwart of wit?

Op 3 april 2009 lanceert Nintendo een nieuw model van hun Nintendo DS, genaamd Nintendo DSi, in Europa. Deze zal bij lancering verkrijgbaar zijn in de kleuren zwart en in wit.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik zou voor zwart gaan, die word minder snel vies (is minder zichtbaar) en ik hou persoonlijk meer van zwart.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De witte is mooier. Ook al zie je snel vlekker hierop. De zwarte lijkt op dit plaatje net grijs. En dat is helemaal lelijk. Maak deze DS dan zilver, dat is tenminste nog betere kleur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
persoonlijk vind ik wit mooier, maar smaken verschillen. Hij is er naast zwart ook in zilver, turquoise, groen, rose en rood, dus keus genoeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dit moment is hij alleen in de Verenigde Staten verkrijgbaar in zwart en turquoise, en in Japan in de kleuren zwart, wit, roze, donkerblauw en groen.
Wat je zegt klopt dus niet.
Absoluut de witte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Absoluut de witte. Straalt meer classy uit dan de zwarte
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind de witte het mooist ik denk dat krassen daar ook minder goed zichtbaar op zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oowja en dit nog zwarte dingen worden heeeeel snel warm in de zon. dus voor buiten spelen is zwart niet goed en wit heel goed