Als ik minecraft opstart met windows 10 krijg ik een foutmelding wat moet ik doen?

Als ik Minecraft heb opgestart krijg ik een foutmelding.
De foutmelding heet: Lack of updated graphics drivers.
Ik kan maar niet achter het antwoord komen, iemand enig idee?

Mijn laptop heet: Acer Extensa 7630EZ.

Alvast bedankt, Tim Janssen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ken een gratis driver downloader/updater. Driver booster van IOBIT

Antwoorden (1)

De melding betekent niets anders dan "een gebrek aan ge-updatet drivers van je video kaart. Dit houdt in dat je de grafische drivers moet up-daten. Dat kan je doen op de website van Acer. Zoek daar even op je model nummer en de meest recente drivers staan daar voor je klaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo, Beerenburgertj.
Dit heb ik al geprobeerd.
Ik heb daarnaast ook nog Intel(R) Driver Update Utility geprobeerd voor het updaten van mijn drivers. Bij Acer lopen de drivers tot 2009. Ik zit momenteel op Windows 10. Is er dan wat anders aan de hand?