Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom start GTA 4 niet meer op?

Ik heb al een halfjaar GTA 4 & GTA 4 EFLC in bezit, gekocht van Bol.com
Het probleem is dat mijn computer laatst crashte en ik toen GTA 4 aan het spelen was. Ik heb hierna de computer herstart en proberen GTA 4 weer verder te spelen maar hij starten niet meer op. Sindsdien heb ik meerdere malen geprobeerd hem opnieuw te installeren, social club in te loggen met verschillende accounts en GTA 4 te repairing. Maar nog geen van deze dingen heb bijgedragen om GTA 4 op te starten. Nu is mijn vraag of 1 van jullie een oplossing of iedergeval een metode nog weet anders dan die ik al had genoemd om mijn GTA 4 weer draaiende te krijgen op mijn computer.

Alvast bedankt, Christiaan

(Ik kom dus vast te zitten als ik op "Play" heb gedrukt bij het Social Club venster om de game op te starten. (Windows 7 64 Bit) )"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer eens de patch te downloaden van gta 4. als het goed is heb je nu versie 1.0.0.0 door te googelen naar: patch gta 4 versie 1.0.7.0, kun je de patch downloaden dit is belangrijk want de patch zorgt er namelijk voor dat je social club niet meer nodig hebt. Bovendien is je gameplay veel sneller
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding