Server Minecraft doet het niet hoe kan dat?

Hoe komt dat?

Er staat een kruis door waar ik altijd de verbinding heb staan. Ook staat er 1.4.4 bij. Je kan wel zien hoeveel mensen online zijn maar ik kan er niet opkomen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Dit wil zeggen dat je je minecraft nog niet hebt geupdate naar 1.4.4
Als je je minecraft sluit en weer opent vragen ze je normaal automatisch om te updaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet je minecraft opnieuw openen maar niet minecraft starten je ziet naam etc maar wij zoeken options klik op options (boven login) en klik op force update en tada klaar je hebt de nieuwste minecraft update C:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je Minecraft updaten! Heb je Premium of Cracked?

Als je Cracked hebt kan ik je daar meehelpen, want dat ligt anders dan bij Premium!