hoe kan het dat levens vanzelf weg gaan bij mafia 2 (pc)?

ik heb mafia 2 gekocht gewoon normaal gespeelt maar meteen als je naar huis moet lopen gaan er automatisch levens vanaf hoe kan ik dit verhelpen/hoort het bij het spel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hallo, naar het schijnt is dit een bug...

Heb wat onderzoek gedaan hier naar, hier is wat aan te doen:

1. Download deze vaste crack: http://www.mediafire.com/?bim5baajj9j8bix

2. Verplaats het exe-bestand in het rar-file naar -> C:\Program Files (x86)\2K Games\Maffia II en als je een waarschuwing krijgt dat het bestand al bestaat dan klik je gewoon op "vervangen"

3. Start het spel en kijk of het geen verschil maakt...

Veel geluk ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Blijkbaar is de download link beschadigd, je zou de torrent eventueel kunnen downloaden, zie bron...