Waar koop je een goeie gaming pc onder de 1000 euro?

Ik wil een nieuwe gaming pc.

ik wil er 1 met een goeie processor.

de pc moet dit kunnen afspelen:

battlefield 3 max settings
black ops 2 max settings
far cry 3 max settings
assassins creed 3 max settings
minecraft max settings
need for speed most wanted 2012 max settings
ja eigenlijk gewoon alle games op max settings en zonder lag

het moet 2 usb poorten zitten [ het liefst 3.0 ]
En de winkel moet een goeie service hebben [ dus betrouwbaar ]

veder hoor ik graag,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je weet dat Farcry 3 onmogelijk is om op MAX met een pc onder 1000euro?

Antwoorden (3)

Voor 1000 euro of minder kun je geen dergelijk systeem in elkaar zetten, die al die spellen voluit kan hanteren. De videokaart(en) alleen nemen al de helft van je budget in beslag, wellicht zelfs meer. Dan nog maar niet te spreken over de processor, bijbehorend moederbord, geheugen, Hard Disk, en Voeding, wil je al die spellen op max kunnen draaien.

Dan mag je het budget met het zelfde bedrag nog wel een keer vergroten zeker als je ook nog enige marge wilt hebben op toekomstige games. Want een computer aanpassen op de games die NU gangbaar zijn, is niet de meeste verstandige keuze. Je zou dus rekening moeten houden met wat de toekomst te bieden heeft, zodat je over 2 en half tot 3 jaar jaar nog met dezelfde pc kunt werken in plaats van over 12 of 14 maanden weer een nieuwe pc te moeten aanschaffen.

Met een dergelijk systeem waar je hier om vraagt wil je dan ook zeker niet beknibbelen op bijvoorbeeld een voeding. Heb het vaak zien gebeuren als bedrijf eigenaar, dat mensen een relatief dure computer nemen, wat betreft videokaart en processor, maar vervolgens een goedkope budget voeding nemen, en dat resulteert in ellende tot en met.

Want die voeding is vrijwel het eerste die je er door jaagt, als die niet krachtig genoeg is en een goede deugdelijke voeding voor jouw wensen kost toch als snel 150 tot 200 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor 1000 euro kun je een goede pc kopen. kijk een beetje op internet webshops / ga een keer langs een locale pc winkel.

Ik heb zelf voor 900 euro een hp gekocht incl. 3 jaar garantie en hij kan elke game tot nu toe aan die er is .
kijk bijvoorbeeld naar de HP pavilion series
Zijn goede game pc's

en ze hebben al die games nog voor mij kunnen draaien.

het kan ook gewoon een post order bedrijf zijn,
want bij iedere winkel; die pc's verkopen kan al een goede game pc tussen zitten.
Zorg gewoon dat je er garantie bij hebt zitten
en dan is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je die dan gekocht?
op flexcomputer.nl . daar heb je pc's die niet veel kosten maar wel een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben.