Hoe ziet jouw ideale computergame eruit?

Als je nou naar je favo games kijkt. En je denkt eens goed na over wat er nog aan ontbreekt, m.a.w. wat zou die game(s) nog toffer gemaakt hebben?

Of, wat is uberhaupt iets dat jij heel tof zou vinden in een game, maar wat je tot nu toe nog niet bent tegengekomen?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik doel met name op speltechnische elementen. Dus niet inhoudelijk waar de game over gaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Een computergame op basis van het Tibetaans Dodenboek! Dat je door punten te vergaren in steeds hogere hemels komt en een zo goed mogelijke wedergeboorte krijgt.
werktitel: Bardo Rider
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een kruising tussen FUEL, Dirt2, GRID, Gran Tourismo, Need for Speed.

FUEL: Free Roam
Dirt2: Off-road races
GRID: Road/Circuit races
GT: Aantal auto's
NFS: Tuning mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn favo game is Tombraider, maar dan alleen de delen die je met Windows 98 kan spelen. Windows komt te vaak met een nieuw systeem en spellen worden daar op aangepast. Vanaf xp vind ik de game speltechnisch niet meer handig te besturen. Niet elke verbetering is een vooruitgang. Jammer voor Lara.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grand Theft Auto is mijn favoriete spel, en een mix van GTA, racegames en The Godfather II (het spel, niet de film) lijkt me helemaal perfect. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een al in simulatie.
Flightsim, trainsim, transportsim, bootsim wereldbouwers etc etc.
Eigenlijk een virtuele wereld maar dan zonder de oznin van sims en zo.

Verder een wargame ww2 all in alle wapens en materiaal gebruiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niet echt een favoriete game, maar de beste game heeft voor mij: Veel verschillende elementen(dus niet de hele tijd mensen neerknallen ofzo). Bijvoorbeeld een puzzelgedeelte/actiegedeelte/racegedeelte.
Daarnaast moet het ook niet gaan vervelen, en eigenlijk moet je het ook niet uit kunnen spelen, maar dat je steeds doorgaat.
Mij favoriete games zijn vooral 'zoek & vind spelletjes' met puzzelonderdelen erin. Zoals bijvoorbeeld CSI. Helaas is het wel zo dat als je die 1x gespeelt heb, je het wel gezien hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een DS hebt kan je de Phoenix Wright / Apollo Justice games proberen. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een grote simulatiegame, sim city, rollercoaster tycoon, theme hospital, etc. Waarin je op verschillende niveaus kan spelen. Van wereld tot the sims niveau.