Kan iemand me helpen kiezen, wat voor multiplayer game ik moet hebben?

Ik vind oorlog niet zo leuk, maar tegelijk vind ik Empire Earth leuk om te spelen. ( zolang ik de pc tegenstander uitschakel. te moeilijk)

ik vind grappige spellen leuk, en mooie duidelijke graphics ook. vooral goede kleuren vind ik belangrijk.

ik heb een hekel aan "nacht spelen". donker is niet mijn ding.

t moet geen kindergame zijn. mario is te cartoon achtig...

pitfall is eigenlijk nét te moeilijk. Tropix te makkelijk.

Jullie hebben vast goede ideeen...

Leuke multiplayer games??
thanks!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De vragen die je omschrijft zijn RTS games, real time strategie spellen.

Rome total empire is een leuk spel waarbij je oorlog moet voeren op een zeer mooie manier. Echt met strategie maar niet te moeilijk, de kleuren zijn leuk en het is zeker niet voor kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt goed! ga ik testen. :-)

Andere antwoorden (3)

Probeer World of Warcraft eens. Geen oorlogsspel, zeer verslavend en slechts 10 mill. mensen gingen je voor! Het is wel online en je kunt dus ook nog met andere mensen chatten, ook veel Nederlandse guilds!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is vooral bedoeld voor thuisgamen in ons eigen netwerkje :-) toch bedankt.
Nou,Je kan kiezen uit Silkroad Online, MapleStory Wonderland online,ragnarok online.

Toegevoegd op 17-06-2009 16:25:50
en ze zijn allemaal online niet kinderachtig. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het spel bomber man