Ik wil men rekeningen op sims 3 betalen maar men sims zijn te lui om naar de brievenbus te gaan. Kan iemand me helpen ?

Hallo iedereen ,

Ik wil men rekeningen betalen ( op sims 3 eh ).
Maar...
Men beide sims zijn te lui om naar de brievenbus te gaan :(
Weet iemand van jullie hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt !
Jannekeee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou Ze Schoppen Slaan en nou gaan......stelletje tuig!
Geintje hahaha geen idee ik speel t niet hahaha
Cryofiel
12 jaar geleden
Nee hoor, da's veel makkelijker. Als de men sims te lui zijn, kun je kijken of de women sims wel naar de brievenbus willen lopen. En anders kun je misschien de children sims een ijsje beloven als ze even naar de brievenbus lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha

Het beste antwoord

Als je lang genoeg wacht, dan zul je de melding krijgen dat je nog 1 dag hebt om je rekeningen te betalen. Als je dan op "Nu betalen" klikt, dan betaal je automatisch, zonder dat je naar de brievenbus hoeft te lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Welke behoeften zijn laag? Als ze lui zijn, kan dat bijvoorbeeld komen doordat ze heel erg moe zijn of honger hebben. Dan moet je dus eerst zorgen dat ze slapen of wat te eten hebben en dan willen ze het vaak doen.

Wat je ook kunt doen, is de code 'MoveObjects on' en dan kan je de rekeningen laten verdwijnen, scheelt weer wat geld :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cheats zijn voor newbs. ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wel, maar de Sims is daardoor vaak wel een stuk leuker als je gewoon zin hebt om in een mooi huis te wonen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nwah, ik woon nu ook in het duurste huis, bezit alle panden in de stad en heb een salaris van bijna 2000 simdollar per uur zonder cheats. Aan geld geen gebrek. ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dan heb je waarschijnlijk gewoon heel veel tijd erin gestopt :P Toen mijn videokaart nog niet kapot was, deed ik dat ook wel, maar af en toe wilde ik gewoon leven in een super groot huis :P
volgens mij kan je die brieven ook gewoon naar de brievenbus slepen, met vuil kan dat iig wel naar de prullenbak