Wanneer komt de sims 5 uit?

Ik wil de sims 4 gaan kopen. Maar het is best wel laat en ik dacht, wanneer komt de sims 5 uit. Om juist de nieuwere te kopen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
35K

Het beste antwoord

De Sims 1 kwam uit in 2000, de Sims 2 in 2004, de Sims 3 in 2009 en de Sims 4 in 2014. Als we het gemiddelde hiervan nemen, zit er steeds bijna 5 jaar tussen. De Sims 5 zal dan waarschijnlijk rond 2019 uitkomen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dit jaar word de nieuwste sims uit gebracht

Andere antwoorden (5)

Ergens rond 2019...SIMS 5 release datum is september 2019. Hoewel dit geen exacte release datum is,maar het zal toch ergens rond die tijd zijn.
8 jaar geleden
Voor een ieder die meer wil weten: Het is nog maar de vraag of The SIMS 5 ook daadwerkelijk uit gaat komen. De verkopen van SIMS 4 vallen namelijk erg tegen.

Normaal gesproken zou de ontwikkelaar al wel iets van zich hebben laten horen, maar het is nu angstvallig stil...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
maar de playstation5 is ook de laatste playstation dusssss ik denk het zelfde met de sims5
helaas de makers van sims zijn er een beetje klaar mee!! ze hebben niet genoeg verdiend aan de sims 4 ( dat is wat ik heb gehoord)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
8 Maart 2018 heeft het officiële you-tube kanaal van The Sims aangekondigd dat de Sims 5 in maart in 2019 uit zal komen!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
jammer genoeg is dit fake nieuws
even weer wat leven in de tent brengen, de sims 4 was gratis voor een tijdje, vlak voor de relase van battlefield V hebben ze alle dlc van battlefield 1 gratis gemaakt, het kan zijn dat ze nu mensen de sims 4 laten spelen, die een half jaar laten spelen en dan een nieuwe game uit brengen die die mensen gaan kopen