Hoe moet ik opnemen met fraps zodat je me vriend ook hoort?

Ik heb dus een probleem wou gister opnemen filmpje met een vriend van mij wij dus opnemen niks aan de hand!
gingen we hem terugkijken bleek dat je hem gewoon niet hoort.
dus wij instellingen kijken blijkt er bij mij (fraps)
niet te staan bij sound capture setting
recording extern uhm win7 sound enz enz
Iemand weet hoe ik dit kan verhelpen?
ik heb als audio realtek hd audio manager

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je niet ingesteld dat fraps je microfoon moet opnemen, maar alleen het windows geluid. (Ingame sound dus). Bij instellingen zou je dit moeten kunnen aanpassen.

Om welk spel gaat het trouwens? Want er zijn voor een aantal spellen betere opname mogelijkheden dan fraps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op teamspeak zit en je vriend daarop zit moet je je stereo mix opnemen. dat is het geluid van je computer zelf. daarnaast kun je je microfoon ook opnemen ik weet niet precies hoe dat zit om ze allebei op te nemen. dat zou je even moeten googlen. succes!