klopt het dat je via fifa standard ook fifa ultimate team kan spelen?

Ik heb fifa standard gekocht, maar als je op een vakje daarin klikt kom je ook uit op fifa ultimate team, en ik kan gewoon pakjes open maken. maar niet spelen omdat ik geen playstation plus heb.

ik heb nog geen playstation plus gekocht omdat ik te druk ben met school en dan bang ben dat ik die 50 euro er niet uit haal. Maar als ik fifa ultimate team ook zo gratis kan krijgen, kan ik het best doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je hebt ps plus nodig om online te spelen.
De pakjes zijn verbonden met de EA servers maar als je wedstrijden wilt spelen moet je ps plus hebben.

Je kan 2 weken gratis psplus uitproberen als je het nog nooit eerder hebt gehaad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar ik heb geen ulitmate team gekocht, en alsnog kom ik erop?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft geen Ultimate Team ts kopen. Omdat je geen PS Plus hebt, heb je nu wel toegang tot het offline gedeelte van Ultimate Team.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je op de ps4 speelt heb je ps plus nodig op de ps3 niet!! (voor online)