Waar kan ik modernwarfare 2 het goedkoopst kopen ?

Ik wil het minst kwijt zijn.
Maar wil het ook snel hebben & niet worden opgelicht door een klein bedrijfje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Modern warfare is zo'n goede game daar mag je best €60 voor over hebben. Het ligt er ook aan welke console je hebt, pc is het goedkoopst bij de free record shop voor €54 en als je dan ook nog je ANWB pas meeneemt heb je ook nog ongeveer €6 korting.

misschien moet je hem toch importeren uit Amerika

Toegevoegd na 2 minuten:
€50 zelfs op de pc bij de freerecord shop en dan nog korting met ANWB pas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Via amazon.co.uk.

Ondanks de verzendkosten die erbij komen, is het toch nog goedkoper dan in Nederland omdat het Engelse Pond nu zo laag staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk even op:
http://www.xboxhome.nl/search/modern+warfare/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit Amerika?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er van af of het voor de PC is of voor een console. Voor een PC kan het wel, wil je een Amerikaans spel op de PS3 of XBox 360 spelen, moet je de "aangepaste" versie hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo aangepast?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriend haalt PS3 games ook uit amerika, dus waarom niet?
Je moet even googelen bij Kelkoo, daar kun je snel prijzen vergelijken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of bij beslist.nl, daar worden ook prijzen van diverse winkels vergeleken.