ik heb vroeger een schietspel gespeeld multiplayer het heeft 3 letters weet iemand misschien een schietspel met 3 letters?

het was denk ik drie jaar geleden dat ik het heb gespeeld. je kan er multiplayer mee spelen en het heeft drie letters ik hoop dat iemand een spel weet wat hier een beetje op lijkt. de poppetjes zijn best wel bloot gekleed.

Toegevoegd na 7 minuten:
je moet het downloaden en het is gratis. het is een stad je kan in auto's en je moet ook dingen ophalen soms.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja! dat is APB (reloaded) lijkt erg op GTA

Toegevoegd na 42 seconden:
Nog steeds gratis te downloaden op Steam
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is hem ook denk ik.

Andere antwoorden (3)

COD (Call Of Duty) misschien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GTA (Grand Theft Auto)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bf1, bf2 ,bf3 (battlefield)