Is er ook iets van een spel, als sims, maar dan alleen maar bouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook SimCity4, en daarbij komt echt veel meer kijken dan alleen bouwen. Het hoofddoel is idd wel bouwen, dus misschien vind de vraagsteller hem toch wel leuk. Als ik +1 kon doen deed ik dat wel. Maar ik ben nog wat te laag. Sorry...
nou het is meer iets argitecties maar het is met heel veel details het is google sketchup dat heb ik ik vind het best grappig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een progamma dat heet google SketchUp en dat is gratis dan kan je allemaal huizen bouwen in welke vorm dan ook.

als je uitleg wil over het bouwen van huizen in dat progamma kan je op youtube kijken.

het downloaden is heel makkelijk en nog gratis ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook spellen zoals roller coaster tycoon die in het teken staan van steden bouwen, als het goed is heet die city tycoon. En deze staat helemaal in het teken van steden bouwen en je economie op gang brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rollocoaster ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja

die is er
zoek maar eens naar sims city creator