In welke volgorde moet ik de Mana (Seiken Densetsu) serie spelen?

Ik ben geïnteresseerd geraakt in deze serie.
Normaal ga ik op zoek naar in welke volgorde ik de games moet spelen om het zo makkelijk mogelijk voor mij te maken.
Nu, echter, kan ik helemaal niks vinden op het internet hierover. Weet iemand hier dan meer over?
In welke volgorde moet ik de Mana (Seiken Densetsu) serie spelen?

een jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Er is geen juiste volgorde om Mana-spellen te spelen. Hoewel de serie een verhaallijn heeft, is deze behoorlijk ingewikkeld. Het is misschien beter om de games te spelen in volgorde van release, of gewoon een game te kiezen die je leuk vindt en vanaf daar te beginnen.
Als je vanaf het begin van de incarnaties van de game wilt beginnen, moet je Final Fantasy Adventure op de Nintendo Switch spelen via de collecties van Mana. Dit is de eerste game van de serie en is het kenmerk van veel verschillende stijlfiguren die de serie tot op de dag van vandaag volgt. Je kunt ook Sword of Mana of Adventures of Mana spelen op respectievelijk de Game Boy Advance of mobiele telefoons.
een jaar geleden