Voor osm, online soccer manager, wil ik graag een keer barca zijn. Hoelaat is de beste tijd om een team te kiezen?

Ik heb ooit gehoord dat er op bepaalde tijden je betere teams vrij zijn. Weet iemand hoelaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
9.9K

Het beste antwoord

Als de rondes van een competitie net gespeeld zijn of een dag verder zijn. Ik koos altijd rond een uur of 4 - 5 s'nachts, dan kun je bijna alles kiezen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de competitie pas afgelopen is dat is tussen 01:00 t/m 05:00,
Helaas worden de beste teams bezet gehouden voor seizoenkaarthouders.
Wat je kan proberen is die gratis seizoenskaarten te krijgen voor 12 dagen of zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je favoriete team op Barca instelt zoekt osm automatisch de club voor je op als je aan een nieuw seizoen toe bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Hoe stel je je favoriete team in?