Is er een manier om ETS2:MP te spelen zonder steam?

Mijn steam wilt namelijk niet werken (krijg telkens Failed to load steam.dll) En dus vraag ik me af of ik Eurotruck Simulator 2 MultiPlayer kan spelen zonder steam?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Als je de non-steam versie niet hebt . nee. Het beste wat je kan doen is steam opnieuw te installeren. Als je gewoon inlogt met je eigen account behoudt je je spellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat al zoiezo 10 keer opnieuw geïnstalleerd (ik ben serieus), ik denk niet dat als ik het nu opnieuw doe dat het dan zal werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op welke manier heb je het opnieuw geïnstalleerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb 6/10 keer ongeveer met hetzelfde setup bestand geinstalleerd (steam verwijderen bij programma's) 3/10 keer setup bestand gedownload van de site (ook hier had ik steam verwijderd)
1 keer steam 2x geinstalleerd (dus zonder te verwijderen)