Hoe kan ik de hulpbalk bovenaan terugkrijgen bij Flight Simulator X?

Ik gebruik Flight Simulator X niet van CD maar als een soort bestand. Soms is de hulpbalk bovenaan weg. Normaal komt die weer terug als je op Alt drukt. Maar een paar dagen geleden lukte dat ineens niet meer. Ik heb de computer al afgesloten en opnieuw opgestart, maar het lukt niet. Weet iemand hoe ik deze balk terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je fsx is beschadigt. Had ik ook. Herinstalleer fsx

*fsx is afkorting voor flight simulator x