Waar voer ik de nuketown 2025 code in?

Ik kan hem niet op black ops 2 en niet in de ps3 store vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ga naar de PlayStation Store

Dan zie je ergens redeem code staan (Meestal is dat links van je scherm)

OfCourse klik je er op!
En voer je de code in dan gaat hij hem activeren en kan je Nuketown downloaden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik had hem al. Ik kon hem niet vinden omdat op het blaadje van de code stond: je moet de code recht boven invoeren (in het engels :D)
En het was linksonder...... Beetje falend
Heb dit spel ook dit moet zo wel werken