Hoe krijg ik de formule 1 auto met gran turismo 5 prologue?

Moet ik gewoon geld sparen of kan je hem gewoon vrijspelen? En als ik hen vrij kan spelen, hoe doe ik dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Op welk platforum heb je het spel ik heb het zelf op ps3 en psp en op allbijde consoles het spel + die formule 1 auto

Heb je het spel op ps3? = Heb je internet ga dan naar events toe daar kan je met 1 race al 1 mil winnen of je doet b -spec dat is zonder internet dan is er een coureur die jij de acties geeft

Heb je op psp? = ga je eigen race maken en zet 99 rondes in psp kan op stand-by dus dan kan je altijd weer verder spelen waar je was want dan verdien je zo 100.000 per race van 99 rondes

Heb je vragen stel ze maar in bericht heb op ps3 en psp al uit gespeelt