Hoe werkt het precies om een Minecraft server te kopen?

Mijn man wil graag een Minecraft server hebben. Zodat hij met een aantal vrienden op een eigen "wereld" kan spelen, maar zonder dat hij de hele dag zijn pc aan moet laten.

Nu begreep ik dat je daarvoor een Minecraft server kan kopen. Maar er word zo veel aangeboden dat ik door de bomen het bos niet zie. Ik weet van ons beiden nog het meeste van dit soort dingen en dat is niet veel.

Wat hij zoekt:
Snelle server
ongeveer 6 tot 8 personen die er tegelijk op kunnen spelen
Moet extren zijn, de andere moeten dus kunnen spelen als mijn man niet thuis is en de PC hoeft niet aan te staan.
Hij moet beveiligd zijn, dus niet dat jan en alleman erop kan.
En het moet mogelijk zijn om direwolf20 te spelen.

Iemand een idee?
Het liefste iets wat betaald kan worden met automatische incasso of ideal. GEEN creditcard of PayPal gezeur.
Graag met NL support.

10 jaar geleden
in: Games
1.6K
Kristal
10 jaar geleden
Hier even de beloofde + ;-)

Het beste antwoord

Er zijn verschillende sites waar mensen minecraft servers beschikbaar stellen (worden bijna altijd extern gehost), meestal heb je dan verschillende keuzes waar je uit kan kiezen. Als je er nou eenmaal voor betaald, kan je via je computer de console bedienen waarop je dingen kan aanpassen Je kan er dan een lijst er op zetten zodat je zelf kan beslissen wie er op speelt en wie niet. Over het algemeen wordt http://redstonehost.com/ veel gebruikt. (Geen NL support). In Nederland wordt www.serverbuilds.nl veel gebruikt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Minecraft bied zelf de mogelijkheid om een eigen server te kopen, gewoon naar de site gaan en de stappen volgen. Een server kost 20 euro per maand, je moet het er dus wel voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http:\\www.serverbuilds.nl
6-8 Players 3,50 permaand ongeveer