Wat is de beste zelfgemaakte class bij cod6?

Toegevoegd na 5 uur:
Trouwens ik snap dat het aan je zelf ligt maar welke vinden jullie zelf het beste ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Dat hangt er helemaal van af met welk wapen je goed om kan gaan en wat je fijn vind. Ik ken mensen die heel goed zijn met een wapen waar ik helemaal niet mee om kan gaan.
Mijn favoriete combi is:
Prim: M4A1 FMJ
Sec: AA-12 FMJ
Semtex
Flash (2x)
Perk1: Scavenger (pro)
Perk2: Stopping power (pro)
Perk3: Steady Aim (pro)
Deathstreak: Painkiller

Ik hoop dat het ook wat voor jou is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tactical knife, lightweight, riot shield en unlimited sprint (a)