Waar kan je het geluidje van Call of Duty: Modern Warfare downloaden dat je hoort als die lichtgevend, groene tekst linksonder op je scherm komt?

Je weet wel, aan het begin van een missie, als de tekst aangeeft waar je zit en hoelaat het is. Die groen-witte tekst die glowt. Of een geluidje dat er sterk op trekt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik weet niet welke MW je bedoelt en welk geluidje precies, maar de meeste sound effects staan op YouTube. Dus misschien is het een idee om zo'n filmpje te rippen met bijvoorbeeld Any Video Converter (misschien dat je wel even het juiste deel uit het geheel moet knippen met b.v. Audacity)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat geluidje hoor je bij elke MW aan het begin van een missie. Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dan is er telkens een soort van muziekje op de achtergrond. Ik wil alleen het geluidje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I know, bedoelde meer dat ik het me zo niet voor de geest kan halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het geluidje los ook zo snel niet vinden. Wel weet ik nog dat ik een keer op een torrentsite een pack met geluideffecten ben tegen gekomen terwijl ik zocht naar de soundtrack van deel 2 of 3, misschien is dat nog een idee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip. Ik heb al ongeveer dezelfde gevonden (aan het begin van de nieuwe Black Ops II trailer).