Hoe verander ik mijn NAT type naar OPEN?

Hallo allemaal

Ik zit echt al weken lang te sukkelen met dit. Het lukt mij maar niet om mijn NAT type te veranderen naar OPEN. Ik heb al verschillende sites bezocht, maar zelfs dan lukt het mij niet.

Nu, mijn NAT type staat op 2 STRICT, maar ik wil dit op OPEN hebben, zodat ik iedereen kan joinen en andersom. (Voor MW3 en Black Ops 1)

Mijn modem heet Speedtouch ST706. Kan iemand mij helpen aub?
Zouden jullie stao voor stap alles willen uitleggen hoe en wat ik precies moet doen? Dank jullie wel

Groeten

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb dit zelf ook gehad, dus ik zal je uitleggen hoe ik het heb opgelost. Stap 1 : Je gaat naar je ip-adres website, je zoekt dus je ip adres op en je typt dit in bij de adresbalk en je drukt op enter. Als je je ip-adres niet weet kun je hem bekijken op : www.ipchicken.com . Stap 2 : Kijk of je op een goeie website komt, misschien moet je nog inloggen, meestal niet. Als je moet inloggen kun je vaak gewoon 'Admin' intypen. Stap 3 : Zoek op de website naar UPnP ( Universal Plug and Play ). Stap 4 : Als je je UPnP hebt gevonden vink je deze aan en klik je op opslaan of toepassen Mocht je dit niet kunnen vinden moet je op portforward.com kijken. Stap 5 : Als je UPnP hebt gevonden en aangevinkt herstart je de router. Als je het goed gedaan hebt is je NAT nu op OPEN. Mocht je nog meer vragen hebben stuur maar een privébericht of een reactie, ik kan je dan wel verder helpen.

Of het andere antwoord, maar ik kloot liever niet met al mijn gegeven en internet blah blah blah. Ik zou je privider bellen, vragen of hun hem open kunnen zetten, en anders een nieuwe router kopen, als de huidige oud is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100