Kunnen steam spelers en 'niet'-steam spelers, Elder Scrolls Online samen spelen?

Een kennis van mij heeft Elder Scrolls Online gekocht op steam, maar ik heb hem gekocht op bol.com op normale dvd. Kunnen we nu wel samen online spelen?

Dankjulliewel!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je niet gewoon steam installeren en ESO aan steam linken? Of beter de downloadcode invoeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En dan nog spelen alle spelers samen.

Antwoorden (1)

Normaal gezien wel, Steam is maar een programma dat handig is om games te kopen/installeren, ze zijn ook verkrijgbaar buiten Steam (sommige) Elder Scrolls wel dus gaat via dezefde server, zou dus moeten lukken ;)