Dit is compleet afhankelijk van de soort speler die je zoekt. Daarnaast ook nog van de rol (vleugel, centraal) en de soort speler (spelmaker etc.)

Ik denk dat je gewoon veel geluk moet hebben met scouten. Doe het veel en varieer je landen en je zoekeisen en je komt vanzelf een leuke speler tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meeste talenten vind je in zuid en west europa maar als je echt hele goede talenten wilt vinden ga dan naar zuid amerika neem bijvoorbeeld Messie of Diego Marradonna

Toegevoegd na 47 seconden:
2 hele goede spelers in zuid amerika dus dit waren de tips