Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik mijn originaccount niet verifiëren?

ik krijg het gewone mailtje ik klik op de link en dan staat er we kunnen u account niet verifiëren probeer later opnieuw. ik probeer het later doet hij het nog steeds niet. wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
782
Amadea
8 jaar geleden
Dat zullen 12-jarigen nog niet mogen. Trouwens ook op Goeie Vraag niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Omdat het volgende in de algemene voorwaarden van EA staat, de huidige eigenaar van Origin die de gamediensten levert:

"Door gebruik te maken van EA-diensten, bevestigt u dat u:
- ten minste 18 jaar oud bent
- of de leeftijd van meerderjarigheid hebt bereikt indien deze geen 18 jaar bedraagt in het land waarin u woont
- of dat u deze overeenkomst met uw ouder of voogd hebt doorgelezen en dat hij of zij namens u akkoord gaat met deze servicevoorwaarden en volledige verantwoordelijkheid neemt voor de naleving van deze voorwaarden uwerzijds. U verklaart dat u en/of uw ouder of voogd volledig handelingsbekwaam zijn om de bepalingen, voorwaarden, verplichtingen, voorstellingen van zaken en verantwoordelijkheden aan te gaan die in deze servicevoorwaarden uiteen worden gezet, en dat zij deze servicevoorwaarden zullen naleven".

Dus als jij het jaar 2003 hebt ingevuld als jouw geboortejaar, dan ben jij 6 jaar te jong om zelf daar een account te mogen hebben.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding