Wie is bekend met het online spel Myfreefarm en hoe lang duurt het totdat je het uitgespeeld hebt?

IK heb alles uitgebreid, kippenhok etc en doe dit sinds Februari 2010.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Het is heel lastig te zeggen, bij dat soort games.
Het is vergelijkbaar bij andere games zoals: die kookgames.

Stel, je bent bij het hoogste level wat je kunt halen.
Dan is het spel nog niet afgelopen, want je kan daarmee doorgaan tot in de eeuwigheid.
Dat soort spellen hebben geen einde.
Het punt is dat het minder stimulerend werkt, want men denkt vaak.
Ik ben al bij het hoogste level, en kan dus toch niks anders meer bereiken.
Dat klopt ook. Je kan nog weel doorspelen, met de dingen die je hebt verzameld, gekocht, uitgebreid.
Alleen de passie ebt langzaam weg.
Er is ook weinig gevoel meer voor uitdaging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit soort games hebben geen einde ...
je gaat door en door totdat jij zelf er genoeg van hebt .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een gegeven moment ben je bij het hoogste level, dan is het toch afgelopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en nee , je kan nog blijven door klooien , maar zo te horen ben je er nu wel klaar mee ..... er zijn meer van dit soort titels , zoek een leuke nieuwe !!!!?