Hallo. ik heb een vraagje. Als ik een PS3 Demo spel download die is Bijvoorbeel 400 MB en ik verwijder die spel. Komt er dan 400 MB Terug? of blijftie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Als je het spel weer verwijdert dan krijg je die 400MB weer terug. Wat voor inhoud zou die 400MB anders bevatten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan komt de 400 mb weer vrij, want het spel is dan weer weg van je harde schijf.
Ritsuka
11 jaar geleden
Nou.
Als je Bijv:Een spelletje Van 100MB
Download,En Heb ''Uninstall''=Verwijderd.
Dan Gaat Het Van je Schij Af.
Dus je Hebt Namelijk Gewoon je 100MB Terug.

Toegevoegd na 41 seconden:
Nou.
Als je Bijv:Een spelletje Van 100MB
Download,En Heb ’‘Uninstall’‘=Verwijderd.
Dan Gaat Het Van je Schijf Af.
Dus je Hebt Namelijk Gewoon je 100MB Terug.