Ik heb een Pc Spel gedownload Alleen ik kan hem niet afspelen En ik heb het met vuze gedownload en nu weet ik niet hoe ik het moet afspelen

Weet jij het antwoord?

/2500

Is het een spel waar je normaal geld voor moet betalen? Dan zul je een crack moeten downloden voor dat spel. Is het een gratis spel wat je download? Heb je wel de juist systeem-eisen voordit spel?

Je zal toch wat meer informatie moeten geven over wat voor spel het is, en het aantal mappen wat je hebt. Vaak bij gedownloade games is het zo dat je eerst het spel moet installeren ''setup o.i.d.'' wanneer het spel je dan vraagt om een serial, kun je even kijken op deze site: http://serials.ws/index.php Wanneer je op dat moment de game op spelen zet, zal hij waarschijnlijk zeggen dat hij niet zeker is of de disk wel legaal is en dus weigert hij door te gaan. Waarschijnlijk zit er bij de gedownloade bestanden een mapje genaamd ''Crack etc.'' Dan moet je het bestand Crack kopiëren en vervangen in de directory waar je je game geïnstalleerd. Hij vraagt dan of hij het bestand moet vervangen, dan klik je op kopiëren en vervangen, en als het goed is kun je de game nu spelen (Autorun aanklikken) Als dat niet lukt, dan moet je de game selecteren en mounten met DaemonTools. Als je niet snapt hoe dat werkt moet je het maar even zeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100