Ik heb een Pc Spel gedownload Alleen ik kan hem niet afspelen En ik heb het met vuze gedownload en nu weet ik niet hoe ik het moet afspelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor bestand is het
Kimath
13 jaar geleden
Is het toevallig een iso bestand? dan heb je een programma als daemon tools nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iso bestand kan je ook uitpakken met winrar
Kimath
13 jaar geleden
Maar voor een spel te installeren kan toch beter met daemon tools? dacht ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb gelijk iso uitpakken is bullshit je moet het mounten op een virtuel drive dus bijvoorbeeld met die daemon tools van jouw ik gebruik liever die van clonedrive
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik pak het bestand altijd uit en klik dan op het .exe vestand om het te instalkerrn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.exe is geen .iso wat wel mogelijk is dat er een .exe bestand op de iso bestand is die je heb gemount of mis ik nou iets :O?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iso bestand is gewoon hetzelfde als een gecomprimeerde map alleen word kan het gezien worden als cd.
Net als in een cd en gecomprimeerde map zitten er allemaal bestanden in waaronder het .exe bestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beter op een cd/dvd branden als iso-bestand en dan installeren.Dat lukt meestal nog het beste.Want meestal vraag de pc ondersteuning van de cd of dvd-speler bij een spel.
Kimath
13 jaar geleden
Met Daemon Tools hou je de pc voor de gek dat het een echte cd is, branden is dan niet nodig.
Na het installeren komt vaak wel een melding dat je de cd moet plaatsen, maar daar heb je dan een no-cd crack voor nodig (word vaak bij de download bijgevoegd).
Scheelt weer cdtjes kopen :)

Antwoorden (2)

Is het een spel waar je normaal geld voor moet betalen? Dan zul je een crack moeten downloden voor dat spel.

Is het een gratis spel wat je download? Heb je wel de juist systeem-eisen voordit spel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal toch wat meer informatie moeten geven over wat voor spel het is, en het aantal mappen wat je hebt.

Vaak bij gedownloade games is het zo dat je eerst het spel moet installeren ''setup o.i.d.'' wanneer het spel je dan vraagt om een serial, kun je even kijken op deze site:
http://serials.ws/index.php

Wanneer je op dat moment de game op spelen zet, zal hij waarschijnlijk zeggen dat hij niet zeker is of de disk wel legaal is en dus weigert hij door te gaan.

Waarschijnlijk zit er bij de gedownloade bestanden een mapje genaamd ''Crack etc.''
Dan moet je het bestand Crack kopiëren en vervangen in de directory waar je je game geïnstalleerd. Hij vraagt dan of hij het bestand moet vervangen, dan klik je op kopiëren en vervangen, en als het goed is kun je de game nu spelen (Autorun aanklikken)

Als dat niet lukt, dan moet je de game selecteren en mounten met DaemonTools. Als je niet snapt hoe dat werkt moet je het maar even zeggen.