Weet iemand waar ik 'Laura's happy Adventure' kan vinden?

Ik wil een leuk cadeau kopen voor mijn zus en ze hield van dit spel in haar kindertijd. Weet iemand waar ik dit kan vinden voor Nederlandse computers/laptops. Natuurlijk moet het ook als het op een online winkel staat naar Nederland verstuurd kunnen worden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is een minstens 12-15 jaar oud spel. Het zal nog wel op je computer draaien, maar niet gegarandeerd zonder kunst- en vliegwerk. Helaas heb ik het al in geen tijden meer gezien ; alleen nog een enkele keer in een kringloopwinkel, tussen de andere titels uit mijn dochters hun kindertijd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij heette het trouwens "Laura en het geheim van de diamant". Misschien zoekt dat iets makkelijker ? Want je zult in het tweedehands circuit moeten zoeken.
Amadea
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=qMxdpyPRPgI

Antwoorden (1)

Op een tweedehands Belgische site wordt een cd-rom van het spel te koop aangeboden: http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/games-software/pc-games/pc-spel-playmobil-laura-happy-212518826.html
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sins 11 november 2014......hoe groot is de kans, denk jij, dat dat nog een legitieme advertentie is ??
Amadea
8 jaar geleden
Hoeveel mensen zouden zo'n oud spel nog willen hebben? Ik acht de kans best groot dat het nog niet verkocht is!